"Dying people don't need medicine, the ones who remain do." - Les Philippines [Relations]
Page 1 sur 1 • Partagez
"Dying people don't need medicine, the ones who remain do." - Les Philippines [Relations]
DOSSIER DES PHILIPPINES
"I don't see why I should bow my head when I could hold it high, or place it in the hands of my enemies when I can defeat them."
• Je recherche comme relations :
- Des gens de bien
- Des gens de moins bien
- Des gens
• Mes zones de rp :
RP HISTORIQUE
• ...
• 476 / 1492
• 1493 / 1642
• 1643 / 1788
• 1789 / 1840
• 1841 / 1910
• 1911 / 1945
• 1946/Aujourd'hui
RP UA
• Horror
Chaleureuse • Susceptible • Curieuse • Naïve • Compréhensive • Soupe au lait • Aimante • Excessive • Rassurante • Superstitieuse • Sociale • Impulsive • Souriante • Sur-protectrice • Polie • Suiveuse • Douce • Volontaire •
MES RPS
Philippines / Mabel
Re: "Dying people don't need medicine, the ones who remain do." - Les Philippines [Relations]
MES RELATIONS
"quote quote quote"NATION
Aliquam egestas tortor vel libero pulvinar, ut iaculis leo facilisis. Praesent pretium mattis dapibus.
NATION
Aliquam egestas tortor vel libero pulvinar, ut iaculis leo facilisis. Praesent pretium mattis dapibus.
NATION
NATION
Philippines / Mabel
Re: "Dying people don't need medicine, the ones who remain do." - Les Philippines [Relations]
+1
et vûlà
et vûlà
Philippines / Mabel